LIVE
·
Van Hart tot Hart — 24 uur per dag
Over deze aflevering
Wij hebben de neiging, zeker bij het ouder worden, te denken dat het in het verleden allemaal beter was. We schijnen nl. positieve ervaringen uit het verleden beter te onthouden dan negatieve. Daardoor lijkt het verleden mooier dan het feitelijk is geweest. Maar is dat ook zo? Daisha vertelt! Heb je vragen of wil je wat vertellen, doe het via de chat. Kijk ook eens op www.wellenberg.nl/consulten